دانلود مقاله An Experimental Investigation of Gaseous Fuel Direct Injection in a Constant Volume Ch

چهارشنبه 14 مهر 1395
2:01
علی


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله An Experimental Investigation of Gaseous Fuel Direct Injection in a Constant Volume Chamber word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله An Experimental Investigation of Gaseous Fuel Direct Injection in a Constant Volume Chamber word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله An Experimental Investigation of Gaseous Fuel Direct Injection in a Constant Volume Chamber word ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله An Experimental Investigation of Gaseous Fuel Direct Injection in a Constant Volume Chamber word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: هشتمین همایش موتورهای درونسوز
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
Iman Erfan – MSc Student, Mechanical Engineering Department, K. N. Toosi University of Technology
Masoud Ziabasharhagh – Associate Professor, Mechanical Engineering Department, K. N. Toosi University of Technology
Iman Chitsaz – Laboratory Department, Irankhodro Powertrain Co. , 6th Karaj Makhsus Road
Seyed Ali Jazayeri – Associate Professor, Mechanical Engineering Department, K. N. Toosi University of Technology

چکیده:

The present study provides two methods to investigate the injection system for the direct injection of gaseousfuel in spark ignited direct injection engine. The first method studies the jet’s tip penetration and cone angle ofCompressed Natural Gas (CNG) which is directly injected into a constant volume chamber. Constant volumechamber is a cylinder with the height and diameter both in the length of 130 mm. Ztype schlieren imagingtechnique is employed for photographing. The high speed camera MotionBLITZ Cube / EoSens with the ability ofcapturing up to 100,000 frames per second (fps) is used. The jet tip penetration and jet cone angle are calculatedwhen ambient pressure is 7 bar and injection pressure varies from 10 to 50 bar. The second experiment involvescalculating and analysis of the effects of injection pressure and pressure of vessels on mass flow rate,experimentally. In the second method, pressure of vessel and injection pressure are varying between 5 10 barand 3060 bar respectively. Jet tip penetration and injection pressure are in direct relation, whereas jet coneangle decreases with increasing of injection pressure. Moreover, ambient pressure does not affect considerablyon mass flow rate, but mass flow rate increases with increasing of injection pressure.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 616 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سار پروژه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]