دانلود همه چیز در مورد بتن word

چهارشنبه 14 مهر 1395
1:52
علی


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود همه چیز در مورد بتن word دارای 43 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود همه چیز در مورد بتن word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

view (نظر اجمالی)
مواد ساختمانی و اینكه چگونه آنها استخراج، تولید، انتقال، بهره‌برداری و بازیافت می‌شوند، تأثیر بسیار مهمی بر روی بهره‌وری اقتصادی، تأثیرات محیطی و دوام و ایمنی محیط ساختمان می‌گذارد. از قدیم مقدار زیادی از توجهات به استفاده از مواد نوآورانه به منظور تقویت صرفه اقتصادی،‌ ایمنی و دوام‌پذیری محیطی از ساختار زیربنایی محیطی، مبذول شده است مثلاً جاده‌های ما، پلها و تونلها و غیره. بهرحال، زیر ساختهای صنعتی، یك عامل اصلی از ظرفیت تولید صنعتی و كارآمدی و كیفیت امكانات مرتبط با آن می‌باشد و دارای اهمیت حیاتی است. زیربنای صنعتی كه اشاره به زیربنای مالكیت خصوصی دارد و تنها برای استفاده از استخراج مواد و تولدی محصولات صنعتی می‌باشد، از موضوعات پیچیده این تحقیق بوده و ترسیم كننده تمام حوضه‌های اصلی طراحی، مهندسی و تركیب‌بندی می‌باشد. هرحال بواسطه حجم پایه تولید صنعتی آمریكا، انتخابهای متفاوتی در مواد و روشهای مورد استفاده وجود دارد كه تأثیرات مهم و برجسته اقتصادی و محیطی را بر جای می‌گارد. بنابراین علاوه بر حفاظت صنعت زیربنای، توانایی ایجاد محیطی صمیمانه، گزینشهای پایدار بدن كارآیی مواد، ادغام ساختاری، بادوامی، هزینه و بهره‌وری صنعتی، اهمیت ویژه‌ای دارد. این مقاله قصد دارد یك نظر اجمالی در خصوص انواع مختلف مواد جدید و تكنولوژیهایی كه وجود دارد، ارائه دهد ما قصد نداریم یك نگاه جامع به نوآوریهای جدید در مواد و تكنولوژیها داشته باشیم. همچنین قصد ما این نیست كه یك گفتگو را در خصوص مكان تحقیق و گسترش آن ارائه دهیم زیرا در این راه موانعی وجود دارد این مقاله در دو بخش اصلی تنظیم گردیده است. بخش اول كه یك نظر اجمالی در خصوص دسته‌های مختلف و متعددی از تكنولوژیها و یا روشهای پروسه شده می‌باشد كه یا گسترش‌یافته‌اند و یا در حال كاربری هستند. هر كدام از اینها بعنوان یك نمونه از مواد تكنولوژیها و روشهایی است كه برای بكارگیری در زیر ساختهای صنعتی وجود دارد و همچنین بحث در خصوص ابتكارات آنها و مزایای انرژی، محیطی، اقتصادی‌ای كه آنها ارائه می‌دهند می‌بشد. این بخش همچنین ویژگیهای این مواد را مورد بررسی قرار می‌دهد این ویژگیها شامل استقامت، انعطاف‌پذیری، مقاومت در برابر ترك، مقاومت در برابر فرسودگی، دوام در برابر انعطاف پذیری مقاومت در برابر سایش و پوسیدگی می‌باشد. بخش دوم نگاهی دارد به موانعی كه این مواد و تكنولوژیها برای ورود به بازارهای بزرگتر تجاری با آنها روبرو هستند.
زمانیكه به مسائل پیرامون تأثیر گزینش مواد برای زیربنایی صنعتی نگاهی می‌اندازیم، درك محیط بزرگتری كه در آن آنها مورد استفاده خواهند بود، مه می‌شود. بیش از تحقیقات عادی به منظور تقویت و دوام، یك سؤال باید در خصوص تأثیرات محیطی آنها و همچنین پتانسیل آنها برای پاسخگویی به بلایای طبیعی و ساخته بشر مطرح گردد. تكنولوژیهای جدید و عملكرد بالای مواد برای برآورده كردن ای نازها گسترش یافته است. همچنین راه‌حلهای پایدار و خلاق برای مشكلات پایدار ارائه گردیده است. این مواد و تكنولوژیها، از آلیاژهای مقاوم در برابر پوسیدگی تا محصولات ترمیمی بتنی برای عایق‌بندی در مقابل لرزش ر در بر می‌گیرد. همگی آنها مزایایی را ارائه می‌دهند. چه از نظر پایداری ساختاری، محیطی و یا از نظر نگهداری و فرآیند تعمیرات.
ساختار یك بنا، كه می‌تواند مستقیماً انرژی را مصرف كند، تأثیر بسیار مهمی بر كل انرژی مورد استفاده در اقتصاد را از طریق بنا و امكاناتی كه ایجاد می‌كند، داشته باشد و ارائه‌كننده فرصتی مهم برای بهره‌برداری از مواد جنبی و بی‌استفاده سایر صنایع و فرآیند‌های تغییر انرژی می‌باشد. دلیل این عوامل، صنعت پتانسیل بسیار بالایی را در تغییر الگوها و سطوح مصرف انرژی در كاهش اسراف مواد و ایجاد زیربنای بادوام، در حوزه عمومی و صنعتی، دارد.
بعبارت دیگر، زیر ساخت ایجاد شده می‌تواند تقویت‌كننده بهره‌وری در كل صنعت گردد اگر بطور كارآمدی طراحی و اجرا شود. برعكس آن می‌تواند بعنوان یك تباهی برای آن محصول گردد اگر طرح و ساختش ضعیف باشد.
بهمین دلیل، مفاهیم،‌ ابزارها و روشهای جدید در طراحی و ساختار صنعتی می‌تواند سهم بسزایی را در كارآیی انرژی، تغییر متعادل جو جهانی و ایجاد توسعه پایدار داشته باشد. این سطح‌بندی بطور خاص مرتبط با آن چیزی است كه ما آنرا بعنوان مسائل گسترده و جدیدی از ایمنی زیر ساخت مورد توجه قرار می‌دهیم. جامعه ما بدرستی نمی‌تواند بدون الحاق پایدار، كارآمدی انرژی و بهره‌وری اقتصادی در داخل آن طرح، طرحی دقیق ارائه دهد.
تكنولوژی Road maps (نقشه‌های جاده‌ای) برای صنایع متنوع تولید انرژی متمركز تحت عناوین زیر تولید شده است. تحت حمایت اداره امور انرژی و انرژی جایگزین شونده (DOE-EERE) صنایع برنامه‌ریزی تكنولوژیكی برای استراتژی آینده (IOF). این Road map یك پهنه وسیع از زمینه مشترك را نشان می‌دهد و نظرت بسیاری را كه ممكن است در حوزه ساختار صنعتی قابل اجرا باشد، ارائه می‌دهد. ظهور مجدد چنین اهدافی نظیر افزایش حساسیت محیطی افزایش كارآمدی اقتصادی، تأكید بیشتر بر روی همكاری و برداشتن موانع تحقیق و توسعه، همگی ممكن است بعنوان گواهی بر روندهای مؤثرتر، ارائه گردد. همچنانكه قبلاً ذكر شد، صنعت ساختمان نقش ممتازی را هم برای مصرف‌كننده و هم برای تهیه‌كننده كالا و خدمات برای صنایع IOF دارد. ارتباط اختصاص یافته بین صنعت ساختمان و صنایع معدنی، الوار، آلومینیوم، شیشه،‌ استیل ریخته‌گری و سیمان باید پاسخگوی این روند باشد. از این رو معطوف داشتن توجه به نوآوریها در مواد و روشهای موجود ضرورت دارد و این در صورتی است كه صنایع طراحی و ساختمانی، روابط هم زیستانه خود را با صنایع آتی به حداكثر برسانند.
What are the Criteria
ملاك چه چیزهایی است؟
قبل از اینكه در خصوص مواد جدید و فرآیندهای موجود بحث كنیم. ضرورت دارد كه مشخصه‌های مورد جستجو را تعریف نمائیم. مواد جدید و فرآیند تولید ممكن است یك پهنه وسیعی از مزایا، كم كردن تأثیرات محیطی تا افزایش تقویت و دوام و صرفه اقتصادی را در بر گیرد. برای اهداف این نوشته، معیارش توسط سازمان تحقیقات مهندسی شهری و سیستمها و مواد ساختمانی (CONMAT) استفاده خواهد شد. این برنامه یك تلاش مشترك در راستای صنعت طراحی و ساختمان است و نگاهی داد به مشخصه‌هایی كه در مواد جدید منظور تنظیم اهداف چهارگانه صنعتی مطلوبیت دارد.
علاوه بر این، این برنامه قصد دارد از طریق نگاهی به مواد قدیمی دارای عملكرد بالا و همچنین مواد و تكنولوژیهای جدید، نوآوریها را تشویق نماید. معیارهای مشخص شده توصیف كننده ویژگیهای مطلوب در خود زیر ساخت می‌باشد. اما بخاطر ساختار صنعتی باید مشخصات مناسب و ویژه‌ای را كسب نماید. این مشخصات شامل موارد زیر است:
• انعطاف‌پذیری، سختی و قدرت بالا
• تقویت دوام و خدمات زندگی
• افزایش مقاومت در برابر فرسایش، پوسیدگی، مواد شیمیایی و فرسودگی
• مقرون به صرفه بودن چرخه زندگی
• در برابر بلایا و آتش‌سوزیها طبیعی مقاومت داشته باشد.
• تركیب، كاربرد و نصب آن آسان باشد.
• زیبایی‌شناسی و سازگاری با محیط
• توانایی خود تشخیصی، خود بهبودی و كنترل ساختاری (1994 CERF)
در خصوص حملات تروریستی سپتامبر 2001، بهبود مقاومت در برابر انفجار و همچنین بهبود ادغام ساختاری و flexural به علت تقاضای زیاد م‌تواند به این لیست اضافه گردد.
در حالیكه این مشخصات ممكن است از روی حدس و گمان برای مواد زیربنایی صنعتی مطلوب باشد،‌ آنها بخاطر صنعت شدیدی كه در این خصوص برای طراحی و صنعت ساختمان در گذشته وجود داشته است مورد خطاب قرار می‌گیرند. بهرحال، آنها همچنین بینشی را در خصوص توانایی صنعتی بمنظور فكر كردن بر فراز محدوده‌های موجود آن ارائه می‌دهد. و همچنین تلاش دامنه‌داری را برای بهبود و بهره‌برداری از منابع آن به هدف تحقق كامل نظرات ابتكاری، پیشنهاد می‌دهد. موضوعات اصلی‌ای كه در ارتباط با كشف این ویژگیها نمایان می‌شود شامل پردازش و كار به مواد قدیمی و همچنین ایجاد مواد جدید، با كیفیت،‌ آلیاژها و كامپوزیتها قابل تحقیق است. در نوشته زیر روشها و محصولات متعدد ویژه‌ای را اشاره خواهیم داشت. این مقاله قصد ندارد كه هر محصول ویژه یا شركت را مورد تأیید قرار دهد و شامل محصولات موجود در بازار هم می‌شود. از آنها فقط به عنوان نمونه‌ها و شمایلی از آنچه كه در بازار برای استفاده صنعتی وجود دارد، نام برده می‌شود.
پلیمرهای فیبری تقویت‌شده Fiber Rein Foreed Polymers
پلیمرهای فیبری تقویت شده (FRP) در سالهای اخیر بكار گرفته می‌شود. آنها ساخته شده از فیبرهای كار گذاشته شده در یك رزین پلیمری می‌باشد و بجای فولاد تقویت شده برای ساختمانهای بتنی استفاده می‌شود. FRP از مواد غیر متالیك و پوسیده نشدنی ساخته شده است بدین معنی كه در معرض پوسیدگی (زنگ‌زندگی) قرار نمی‌گیرد. علاوه بر این نشان داده شده است كه كشش پذیری بالایی دارد و نسل جدیدتر قالبهای FRP می‌تواند انعطاف‌پذیری مناسبی داشته باشد و برای كاربریهای ساختمانی مناسب‌تر می‌باشد. علاوه بر این نصب تكه‌ها بر روی بنا سبب صرفه‌جویی در وقت و انرژی می‌گردد و نسب بنا بسیار سریع شود از هزینه‌های كارآمدی می‌كاهد. بر طبق موسسه صنعتی ساختمان، تكه‌های شیشه‌ای FRP ممكن است جایگزین مناسبی برای فولاد تقویت شود در بتن معماری می‌شود. این بتن در معرض نمك‌های یخ‌زدا، نمكهای دریایی یا بكار گرفته شده نزدیك وسیله الكترومگنتیك می‌باشد (2002 Cll).
FRP می‌تواند هم برای تعمیر و هم برای اهداف ساختار مستقل استفاده شود. متفاوت با سایر موادی كه ممكن است برای تعمیر یا مراقبت بكار می‌روند، FRP ممكن است بطور دائم در مكانی گذارده شود. بدون هیچ‌گونه نگران كه بعلت مواد فرسوده وجود داشته باشد. FRP فابریك یا ورقه‌ها می‌تواند اطراف ستونهای بتنی یا میله‌ها پیچیده شود و سختی و دوام آنرا افزایش می‌دهد. این ورقه‌ها به المنت‌های ساختاری می‌چسبد و چسبندگی بالایی دارد و نسبت به ورقه‌های فولادی، وقت و تلاش كمتری را برای نصب می‌گیرد. میله‌گذاری مجدد FRP هم‌اینك بجای میل‌های فولادی استفاده می‌گردد، زیرا قدرت كشش‌پذیری بالا و سختی دارد و از نظر ساختاری ممكن است. یكی از موانع در راه استفاده از FRP كه در زیر بطور مفصل مورد بررسی قرار خواهد گرفت، هزینه بسیار بالای آن در مقایسه با فولاد است. بهرحال، انواع و مقدار فیبرها و رزین‌های مورد استفاده و همچنین كیفیت، نه تنها تعیین‌كننده قیمت مواد می‌باشد بلكه كیفیت فنی و ساختاری پلیمر ایجادشده را معین می‌كند. تحقیق و آزمایش در یك پهنه وطنی و فرامرزی تحت انجام است. برای مثل Confibrecrefe شبكه تحقیق اروپا همراه با (فدراسیون بین‌المللی بتن) 3/9TG و lsls كانادا حول آزمایشهای Robin برای تقویت FRP سازمان یافته است. اطلاعات در خصوص پروژه بر روی اینترنت موجود است.
Concrefe Cement Product
تولیدات بتن و سیمان
تعمیر و مراقبت از ساختمانهای بتنی، یك بودجه مهم برای زیربنای دولتی و صنعتی می‌خواهد. طول مدت و سختی فرآیند تعمیر منجر به هزینه‌هایی می‌شود كه بسرعت انباشته می‌گردد. علاوه بر این، ضرورت تعمیرات ساختاری ممكن است ایمنی و امنیت ریسك را بوجود آورد علاوه بر هزاران تغییر روی داده در اقتصاد جهانی، صنعت باید هم‌اكنون مایل به مسائل امنیتی و ایمنی باشد كه چالشهایی را از هر دو سمت مهندسی و نقطه‌نظر اقتصادی ارائه می‌دهد. پیدایش تكنولوژیهای بتن فرصتی را برای كاهش احداث و زمان تعمیر ایجاد كرده و همچنین پروژه‌ها را مقرون به صرفه می‌نماید.
SIMCON
بتن MAT كه بصورت گل آب از صافی در شده است (simcon) ، یك دسته از موادی است كه بعنوان كامپوزیتهای تقویت شده بتن ی دارای عملكرد فیبری زیادی هستند، شناخته می‌شود. (HPFRCCS) . این مواد در سالها اخیر برای پاسخ به هزینه‌های ایجاد و حفظ زیربنا گسترش یافته است. آنها در زمانیكه با بتنهای مرسوم و متداول مقایسه می‌شوند یك پایداری، قدرت زیاد، عمكرد در مقابل زلزله و كنترل ترك برداشتن را از خود و نشان می‌دهند. علاوه بر این HPFRCCS ویژه، نظیر SIMCON ممكن است بسیار سریعتر به كار گرفته شود و هزینه كمتری را نسبت به روشهای عادی داشته باشد. (2000cll) . SIMCON با استفاده از فیبرهای فولادی استیدلس قابل نصب است. این Mat (معادل فارسی ندارد) در لوله‌های بزرگ به سایت انتقال می‌یابد و پس از آن فقط نیاز به جداسازی و قرار دادن آنها حول شكل كار می‌ماند. پس از اینكه Matها نصب گردید با یك غلظت بر پایه گل‌آب و سیمان تزریق می‌گردد. فیبر Mat برای تعیین مكان فیبر ساده می‌باشد و نسبت به SIFCON حجم فیبری بسیار پائین‌تری دارد. SIMCON برای اهداف تنظیم مجدد و برای سیستمهای ساختاری كامپوزیت بنا بكار می‌رود. این تكنولوژی می‌تواند احتیاجات زیر ساخت صنعتی را در بسیاری از راهها برآورده سازد. نصب آن بسیار سریعتر و ساختارش مقابل اطمینان و انتخابهای تعمیری آن بدون جهت گیری بر روی كیفیت و قدرت مواد عالی است. آزمایش گسترده بر روی SIMCON نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری بالا و كنترل مناسب ترك و قدرت بالا می‌باشد. بواسطه ساختار فیبری MAT و مزایای انعطافی كه آن ارائه می‌دهد،‌ ممكن است برای استفاده در فعالیت زلزله‌ای كه مورد نگرانی است، مفید باشد.
تكنولوژیهای مرمت سریع Rapid Repair Technologies
یك كاربرد مهم مواد پیشرفته، تغییر ساختار بتنی در محل می‌باشد. این امر می‌تواند ابزار مهم بهبود كم كردن هزینه و خدمت زندگی زیربنای صنعتی باشد. یك تعداد از سازندگان محصولات مرمت سریع را ارائه می‌دهند و برنامه‌های تحقیقی فعالی را در نظر دارند. موسسه مالی استاندارد و تكنولوژی، آزمایش تحقیقاتی ساختمان و آتش (BFRL) ، یك كانون ویژه از این تحقیق است. این كار توسط یك گروه از صنایع كه شامل مواد زیر است حمایتی می‌گردد:
• گروه Conproco
• شركت سازندگان ارشد
• شركت Sika
• سیستمهای حفاظت ساختاری
• شركت WR Grace
CERF همچنین كارش ارزیابی مواد سریع تعمیر شونده می‌باشد. یك مثال اخیر، كه انرژی ویژه و مزایای محیطی دارد، Ceracrefe می‌باشد. Ceracrefe اشاره دارد به یك تكنولوژی فرآیند شیمیایی كه مورد استفاده برای ایجاد محصولات مرمت بتنی در سه قسمت می‌باشد، روكش جاده یا پیاده‌رو، Laymend و Verrimend . تمام این سه تولید شامل درصد بالایی از مواد بازیافت نظیر، خاكستر زغال، خاكستر زائد خاك شهری، پس مانده شنی، مواد لایروبی و گز تنوره دی‌سولفات است كه توسط سایر تولیدات سبب ایجاد مزایای زیربنایی و همچنین محیطی می‌شود. تولیدات Ceracrefe یك گروه از سیمانهای فسفاتی هستند كه در استفاده آنها از یك درصد بالا از مواد پس‌مانده و تولیدات زائدی كه قبلاً ذكر شد یگانه هستند. بستگی به مورد استفاده از محصول كه می‌تواند گستره‌ای از پایدار سازهای ماسه‌ای را برای مرمت سریع باندهای فرودگاه در بر داشته باشد، آنها مواد ر بازیابی می‌كنند كه می‌توانند در یك تراكم بالای 80درصد وزنی بكار رود. برای كاربردهای مرمت سریع، مقداری كه پیشنهاد می‌شود، هنوز قدرت بالای حفظ آن حدود 40 درصد از مواد پس‌مانده است. در یك آزمایش كه در فرودگاه نیروی هوایی آمریكا انجام شد، تولیدات Ceracrefe برای تعمیر چاله‌های باند فرودگاه بكار گرفته شد و قادر شد پس از 45 دقیقه از بكارگیری آن، یك ترافیك كامل را ساپورت كند. علاوه بر این آن می‌تواند در یك پهنه وسیع از حرارت بالا، وابسته به طول زمان تركیب قبل از اینكه محصول بكار رود، استفاده شود. بواسطه واكنش اگزوترمیك كه در مدت اختلاط روی می‌دهد هیچ نیازی به ماده افزودنی برای همراهی با درجات حرارتی بالا نیست تنها یك زمان تركیب طولانی‌تر مورد نیاز است. علاوه بر این اینها مواد كوچك شده صفر هستند، از اینرو مرمتهایی كه در محیطهای آب شدن یخ انجام می‌گیرد و حتی در مدت ماههای زمستان بسیار بادوام خواهد بود و نیازمند مراقبت كمتر نسبت به مواد سرهم‌بندی شده قدیمی است كه نمی‌تواند سفتی و سختی آنها را یكسان و هماهنگ سازد. علاوه بر این، نسل جدیدی از محصولات یك زمان كاركردی مشخص دارند كه به آنها اجازه می‌دهد برای تنها بیش از مرمتهای سریع استفاده شوند. اپوكسی‌ها سابقاً برای مرمت سریع جاده‌ها و باندهای فرودگاه استفاده می‌شدند اما قیمت هر واحد معمولاً در مقایسه با محصولات سیمانی بالا بود. یك روش ویژه كه در آن امكان استفاده مخصوص در كاربردهای زیربنایی صنعتی است توسط لوله‌های بتنی انجام می‌گیرد، و هر دوی آنها بعنوان یك ماده مرمتی و برای درست كردن مواد از پیش ریخته شده استفاده می‌شود. تولیدات Ceracrefe ساختار منفذ‌دار ظریفی نسبت به سیمان بتنی نفوذ كند، نتیجه‌اش ضعیف شدن آن خصوصاً در نقاطی می‌گردد كه از میله‌های فولادی استفاده شده و نسبت به اكسیده شدن حساس هستند. علاوه بر این به آنها اجازه می‌دهد تا از این میله‌ها بهتر از بتنهای قدیمی محافظت شود. Ceracrefe یك محصول خنثی PH می‌باشد و نظیر مزایای قلیایی نظیر آنچه كه در بتن سیمانی پرتلند هست نمی‌باشد اما زمانیكه بطور كامل بر روی میله روكش شود از آن در برابر پوسیدگی حفاظت می‌كند. علاوه بر این،‌ بدلیل خنثی بودن PH، مانند آلومینیوم كه در سیمان پرتلند خورده می‌شود نمی‌باشد. موادی نظیر Ceracrefe ارائه دهنده مزایای مختلفی با توجه به تأثیر اقتصادی و محیطی هستند. اولین آنها استفاده از بازیافت است و مواد زاید می‌تواند با یك روش پایدار در گورستان زباله‌ها بازیابی گردند. علاوه بر آن فرایند ایجاد كردن معمولاً انتشار بسیار جزئی می‌باشد نظیر فرایندی كه یكی از مخلوطهای پودرهای fine - grain می‌باشد و در برابر فرایند مرسوم ایجاد سیمان پرتلند می‌باشد. شورای جهانی كار برای توسعه پایدار (WBCSD) سیمانهایی را با محتوی كمتر خاك جوش نظیر كامپوزیتهایی كه برای fingash و سیار محصولات بازاریابی پیشنهاد می‌دهد، نظیر یك روش برای كاهش انتشار Co2 . هزینه‌های كل پروژه را می‌توان از طریق بكارگیری مواد مرمت سریع خیلی پایین بیاید. زیرا حركت متناوب كم می‌شود. قدرت، سختی، دوام و ضخامت در برابر حرارت بسیار بیشتر از سیمان‌های (بتنهای) مرسوم و قدیمی است. علاوه بر این مهمترین فاكتور در حفظ و نگهداری، زمان است خواه زمان احداث بنا و حفظ كارگران برای انجام تعمیرات و خواه طول مدت زمانی كه یك ساختمان جاده و یا لوله باید برای تعمیر بیرون آورده شود. موادی نظیر Cerarrefe پتانسیلهایی را برای استفاده در كاربردهای امنیتی پیشنهاد می‌دهد. یك پتانسیل كه بطور متناوب در توسعه بكار می‌رود استفاده از حفاظ برای ساختمانهاست. آن می‌تواند برای شكل دادن یك كف‌پوش(كاشی) سبك وزن بكار رود و در محل خارجی ساختمانها بكار رود. اگر اسلحه و یا هر نوع ماده انفرادی دیگر به این كاشی منفرد برخورد كند، آن بصورت ضربه‌گیر عمل می‌كند و شوك را جذب می‌نماید. اگر كاشی خرد شود بسادگی می‌توان آنرا از بخش خارجی ساختمان برداشته و عوض نمود. مزیت چنین سیستمی نظیر این مورد اینست كه كاشی‌ها (كف‌پوشها) نظیر المانهای ساده معماری طراحی شده‌اند با این حال آنها یك ارزش امنیتی دارند، جذب‌كننده شوك هستند و از ساختمان حفاظت می‌كنند. یك سیستم مشابه هم اكنون برای برخی ماشینهای نظامی از كاشیهای سرامیك استفاده می‌شود.

Innovate Cement Manufacturing Processes
فرآیند تولید ابتكاری صنعتی سیمان
یكی دیگر از ابزارهای پیشرفته تولیدی، طراحی مجدد و یا تقویت شیوه تولید صنعتی به منظور ایجاد یك محصول بهتر است. یك چین شیوه‌ای «سیمان اصلاح شده انرژیك» می‌باشد (EMC). EMC یك شیوه ثبت شده‌ای است كه شامل «شبكه داخلی مخلوطی از سیمان پرتلند معمولی» (OPC) و موادی نظیر fly ash تفاله سوزانده شده كوره یا متن كوارتز از طریق شبكه آسیاب شده دارای غلظت چندگانه می‌باشد. محصول حاصل شده بواسطه روش شبكه‌بندی مورد استفاده كارآیی سطح را افزایش می‌دهد و نسبت بیشتری از Pozzolanاخیراً در تقویت مواد استفاده می‌شود. واژه Pozzolan به هر ماده fine rain اشاره دارد كه در آب واكنش نشان داده و با هیدروكسید كلسیم و قلیا برای شكل‌دهی تركیبات سیمانی بكار رود. آن یك ماده افزودنی معدنی است كه ممكن است بعنوان یك مكمل برای سیمان استاندارد پرتلند بكار رفته و ملاطی اضافه در مخلوط بتن می‌باشد. در آزمایش انجام گرفته در ایالات متحده و اروپا، بتنهای ساخته شده از EMC در خانه‌های ساخته شده از OPC بكار رفته و در برخی موارد آنها عملكرد بهتری داشته‌اند. نتیجه استقامت ، سختی و بادوامی محصول در نهایت وابستگی زیادی به تركیب و درصد اجزائی دارد كه درسیمان بكار رفته است. WBCSD ارزیابی نموده كه علی‌رغم افزایش هزینه‌های سرمایه‌ای برای فرآیندهای اضافی مورد نیاز برای ایجاد EMC، آن احتمالاً نسبت به OPC برای تولید كمتر هزینه برمی‌دارد و آن امر خاطر درصد بالای بازیافت، اصلاح و یا مواد زائد مورد استفاده در این روند می‌باشد...


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سار پروژه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]